-
Sky Prince and MED BED
Bonjour
Je viens de m’inscrire sur votre site et je suis heureux de vous rejoindre, je suis français et j’ai 62 ans, j’écoute Corey avec beaucoup d’attention depuis un moment sur YouTube.
En France, la désinformation et le contrôle sont énormes, la politique devient peu à peu comme en Chine.
Connaissez-vous la youtubeuse Sky Prince, qui vit en Australie je crois, et qui aurait été dans le PSS, elle fait la promotion du MED BED.
Sur Telegram, des milliers de Français se sont inscrits dans des groupes Med Bed avec des projets et pour travailler dans les établissements de guérison Med Bed.
Ce qui est curieux, c’est que ces appareils arrivent avant le flash solaire et non après, ce qui représente un danger potentiel pour cette technologies. Cela soulève des questions sur le but de cette mesure. Elle affirme qu’il y en a actuellement 5 000 000 sur Terre, mais pas encore accessibles.
Qu’en pensez-vous, Corey a-t-il des informations sur cette personne de Sky Prince ?
Merci beaucoup.
Traduction avec DEEPL
https://www.youtube.com/@aithusalodge6647/videos
ENGLISH TRANSLATION:
Good morning
I just registered on your site and I am happy to join you, I am French and I am 62 years old, I have been listening to Corey with great attention for a while on YouTube.
In France, disinformation and control are enormous, politics is gradually becoming like in China.
Do you know the YouTuber Sky Prince, who lives in Australia I believe, and who would have been in the PSS, she promotes MED BED.
On Telegram, thousands of French people have registered in Med Bed groups with projects and to work in Med Bed healing establishments.
What is curious is that these devices arrive before the solar flash and not after, which represents a potential danger for this technology. This raises questions about the purpose of this measure. She says there are currently 5,000,000 on Earth, but not yet accessible.
What do you think, does Corey have any information on this Sky Prince person?
Thank you so much.
- This discussion was modified 1 year, 2 months ago by Ascension Works Admin. Reason: Fixed HTML & Added English version
Log in to reply.